Asiakaskokemuksen kehittäminen osaksi Mandatum Lifen johtamista

2.10.2012

Henkilöstöjohtaja Kaisa Aalto-Luoto on ottanut vastuulleen Mandatum Lifen asiakaskokemuksen kehittämisen ja johtamisen 1.10.2012 alkaen. Uuden position tavoitteena on vahvistaa asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvää työtä koko yhtiön tasolla.

"Olemme kehittäneet asiakaskokemukseen liittyviä järjestelmiä ja prosesseja määrätietoisesti jo useamman vuoden ajan. Kaisa Aalto-Luodon uusi vastuualue auttaa korkealle asettamiemme tavoitteiden saavuttamisessa. Asiakaskokemus on ankkuroitava kaikkeen tekemiseemme", sanoo toimitusjohtaja Petri Niemisvirta.

"Keskeinen osa uutta rooliani on varmistaa, että myös yhtiön johtaminen, palkitseminen ja osaamisen kehittäminen tukevat tätä työtä. Uudessa roolissa pääsen haastamaan omaa osaamistani ja viettämään paljon aikaa asiakasrajapinnassa oppimassa asiakkaistamme ja siitä arvokkaasta työstä, jota myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstömme tekee", sanoo Kaisa Aalto-Luoto.

Kaisa Aalto-Luoto jatkaa edelleen myös henkilöstöjohtajana. "Yhtiön kaikki johtaminen on rakennettava asiakkaasta käsin. Kun oma henkilöstö voi hyvin, asiakkaamme voivat vielä paremmin. Tämä on tärkeä ymmärrys, joka kuvaa hyvin asian laajuutta ja tärkeyttä", Aalto-Luoto jatkaa.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Petri Niemisvirta, petri.niemisvirta@mandatumlife.fi, 010 516 7200
henkilöstöjohtaja Kaisa Aalto-Luoto, kaisa.aalto-luoto@mandatumlife.fi, 050 424 7602
markkinointi- ja viestintäjohtaja Niina Riihelä, niina.riihela@mandatumlife.fi, 040 7281 548