Saitko pyynnön asiakastietojen päivittämisestä?

1.3.2021

Päivitämme asiakkailta puuttuvia lakisääteisiä asiakastietoja ja lähetämme kevään 2021 aikana kirjeitä ja sähköpostiviestejä tietojen keräämiseksi. Päivität asiakastietosi kätevimmin Mandatum Lifen verkkopalvelussa.

Miksi tietojani kysytään?

Finanssialan toimijana Mandatum Lifella on lakisääteinen velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Asiakkaan tuntemista koskeva lainsäädäntö velvoittaa Mandatum Lifen selvittämään asiakkaidensa taustoja säännöllisesti ja riittävässä laajuudessa. Tunnistamalla ja tuntemalla asiakkaamme olemme myös luotettava kumppani asiakkaillemme.

Lue lisää asiakkaan tuntemisesta ja tunnistamisesta Mandatum Lifessa: www.mandatumlife.fi/asiakkaantunteminen.

Miten minun tulee toimia?

Jos olet saanut kirjeen tai sähköpostiviestin asiakastietojen päivittämisestä, voit tutustua ohjeisiin tietojen päivittämisestä verkkosivuiltamme: www.mandatumlife.fi/asiakkaantunteminen.

Miksi en saanut kirjettä tai verkkoviestiä?

Jos tietosi ovat ajan tasalla, et välttämättä saanut kirjettä tai sähköpostia. Voit tarkastaa asiakastietosi kirjautumalla verkkopalveluumme omilla verkkopankkitunnuksillasi.

Lisätiedot

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm). Voit myös lähettää meille viestin verkkopalvelussa.