Mandatum Lifen verkkopalvelun ulkoasu uudistuu. Uudistunut verkkopalvelu on asiakkaiden käytettävissä maanantaina 10.2.2020.
Verkkopalvelussa on huoltokatko maanantaina 10.2. klo 06.00–09.00 johtuen uudistuvan verkkopalvelun käyttöönotosta. Katkon aikana kirjautuminen verkkopalveluun ei ole mahdollista.
Uudistuksella ei ole vaikutusta verkkopalvelun kirjautumiseen. Verkkopalveluun kirjaudutaan jatkossakin henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
Keitä uudistus koskee?
Uudistus koskee kaikkia Mandatum Lifen henkilöasiakkaita ja yritysasiakkaita.
Tärkeimmät uudistukset verkkopalveluun
Uudistettu etusivu
-Verkkopalvelun tärkeimmät ominaisuudet pikavalikossa sivun keskellä
-Tiedotusnauhan uusista viesteistä tai hyväksyttävistä tarjouksista
-Mandatum Lifen tiedotteet ja ajankohtaiset uutiset
-Life Magazinen viimeisimmät artikkelit
Uudistettu valikko
-Asiointikielen valinta verkkopalvelun oikeassa yläkulmassa
-Asiakastietojen päivittäminen alasvetovalikosta asiakkaan nimeä painamalla
Tuki-sivu
-Päivitetty sisältö ja verkkopalvelun ohjeet on päivitetty
Uudistuksen vaikutus ML Rahat -mobiilipalveluun
Uudistuksella ei ole vaikutusta ML Rahat -mobiilipalveluun.
Uudistuksen vaikutus Trader-kaupankäyntipalveluun
Uudistuksella ei ole vaikutusta TraderONE- ja TraderGO-kaupankäyntialustoihin tai mobiilisovelluksiin.
Lisätiedot
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm) maanantaista torstaihin klo 8–18 ja perjantaisin klo 8–17.
Näytä kaikki tiedotteet ja uutiset